• Cristin Trafikkskole AS

Førerkort uten fravær?

Her kommer noen tips til deg som vil ta førerkort med minst mulig fravær 😊

Førerkort uten fravær

1. Start i god tid - gjerne med en kjøretime før øvelseskjøring hjemme, for og få tips. Ta gjerne med ledsageren du kjører med. 2. Planlegg i forhold til timeplanen, fritimer og ferier. Kanskje du starter sent en dag eller slutter tidligere? Vi hjelper deg på best mulig måte og kan legge en plan for deg fremover i tid. 3. Bli ferdig med teoriprøven! Teoriprøven er gyldig i 3 år og må være bestått før man kan bestille oppkjøring. 4. Vi har gratis spørretimer for å få svar på teorispørsmål og spørsmål om føreropplæringen! 5. Det er nyttig med et samarbeid mellom elever, trafikkskole og foresatte for å legge opp en best mulig plan.

6. Mengdetrening i form av privat øvelseskjøring er svært viktig for å bli en dyktig sjåfør. Legg en plan sammen med trafikkskolen for å få et best mulig utbytte av øvelseskjøringen. Dette kan føre til mer effektiv fremgang og kan også være med på å redusere prisen på førerkortet.

Putt øvelseskjøring inn i familiens ukeplan!

Vi har gratis spørretime på tirsdag 4.september kl. 15.25-16.55. Dette arrangementet er for alle uansett om du er elev hos oss eller ikke. Adressen er Hovsveien 8 i Askim. Velkommen til oss! 😊