• Cristin Trafikkskole

VI ÅPNER I ASKIM 1. FEBRUAR! 😊

Cristin Trafikkskole

Vi ønsker gamle, nåværende og nye kunder, kjente og ukjente, nære og kjære, velkommen til åpning av våre nye lokaler i Hovsveien 8 i Askim, 1. februar fra kl. 11.00-18.00. Vi er tilgjengelig til å svare på alle spørsmål dere har om føreropplæring, og dere får mulighet til å hilse på alle trafikklærerne som jobber her.

Vi har fått hjelp av interiørdesigner Sunniva Larsen fra Perfect Home til stylingen av kontoret, og vi er veldig stolte av hvor fint det har blitt 😊 Vi ser frem til å starte opplæring her, i lyse og moderne lokaler. Sunniva vil også være her på åpningsdagen, dersom noen ønsker mer informasjon om interiøret.

Det vil bli lagt frem en gjesteliste der man kan skrive seg på, og i etterkant vil vi trekke vinnere av både gratis kjøretimer og gaver fra Perfect Home, blant de som har vært her! Vi har også et supertilbud på føreropplæring til nye kunder som besøker oss denne dagen 😊

Ta en tur innom og hils på oss, det vil bli servert kake, kaffe og brus!

Vi gleder oss, velkommen!

39 views0 comments