• Cristin Trafikkskole

❤️ ÅRETS JULEGAVE! ❤️ "GRATIS" FØRERKORT? ❤️

Vi gir bort føreropplæring til en verdi opptil 20.000 kr!

For å være med i trekningen må du poste et bilde i vår konkurranse-tråd på Facebook, av hvordan du kommer deg rundt i hverdagen 😀 Du kan poste maks et bilde pr. dag med forskjellige fremkomstmidler. Du vil få et lodd pr. bidrag! Trekning vil skje på julaften 2017 👍

For å delta i konkurransen er det en forutsetning at du har godkjent trafikalt grunnkurs eller er over 25 år. Vinneren må bestå teoriprøven før opplæringen kan starte. (Unntak kan gjøres, dersom vinneren er under 17,5 år, og derfor ikke har mulighet til å ta teorien enda. Personer under 18 år, må ha samtykke fra foresatte for å kunne starte med føreropplæring)

Premien må i sin helhet benyttes i løpet av 2018, og kan ikke overdras til andre. Det er en forutsetning at de som deltar kan møte til kjøretimer og kurs i Askim og Spydeberg.

Elever som allerede har påbegynt opplæring hos oss kan også delta, og vil da kunne trekke fra denne summen på sin totalkostnad. Utenom dette kan premien ikke byttes i penger, og folk som har førerkort kan ikke vinne. Premien dekker kun et minimum av føreropplæring, og det vil være nødvendig med mengdetrening i form av privat øvelseskjøring i tillegg. Dersom dette ikke er mulig, kan det bli nødvendig å kjøpe ekstra timer for å bli ferdig med førerkortet.

Vi har for tiden kun manuelle biler, men vi skal starte opp igjen med automat på nyåret. Dette betyr at premien også kan benyttes på automatbil utover på våren! Opplæringen gjelder klasse B førerkort.

Ønsker dere lykke til, og håper på noen morsomme bidrag utover høsten! 😀

Mvh Cristin Trafikkskole 😀

PS! Vi har ledig kapasitet, dersom du ønsker å begynne med føreropplæring nå! Ta kontakt via hjemmesiden, Facebook eller ring 922 822 43 for å bestille, 👍